دلم حوس کرده
شاید یه چیزی مثل یک قهوه تلخ
شاید یه چیزی مثل یه نخ سیگار بدون سرفه
نمی دونم چی
ولی یه چیز خوب
نظرات 3 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.iranwama.blogsky.com

سلام...
خوبه آدم کم توقعی هستی...
کاش من هم مثل تو بودم...
من حوس ۱ خونه +۱ باغ+ ۱بنز+ ۱ هلی کوفتر برای آخر هفته هام +۲۰ نوکر + ۱۰ هکتار پلاژ اختصاصی با ویلا + ۱ دل آسوده +
************* ۱ عقل سالم ************
************جیب پر پول ****************
موفق باشی

علی اگر یه فنجون قهوه بدون فکر و خیال پیدا کردی من هرچی هوس کردی بهت میدم

طناز!!!!!!!!!!!!!!! پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:39 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:41 ق.ظ

اون چیز خیز خوب شاید یه نگاه باشه از پشت شیشه ماشین موقع کورس با ماشین!
نه گلم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد